Мистецтво спілкування діти опановують через висловлювання власних думок та ідей. А LEGO вчить дітей розповідати історії: можна не просто змоделювати героя чи об’єкт, а ще й вигадати історію про нього, а потім презентувати її перед класом. До того ж, конструювання переводить персонаж із меж вигадки у реальність, що дає дитині уявити його як живого. Завдяки цьому, діти відчувають себе справжніми творцями, яким підвладно все. Хіба ж це не чудово?
вівторок, 8 жовтня 2019 р.
LEGO у школі - це круто
Багато хто за старою звичкою сприймає конструктори від LEGO як цікаву іграшку, якою можна гратися дома, а от до школи – зась. Проте не все так просто. LEGO почали використовувати в освітніх цілях ще в 1960-х роках минулого століття, тож не дивно, що згодом керівництво компанії вирішило створити окремий департамент з розвитку освітньої продукції.
Мистецтво спілкування діти опановують через висловлювання власних думок та ідей. А LEGO вчить дітей розповідати історії: можна не просто змоделювати героя чи об’єкт, а ще й вигадати історію про нього, а потім презентувати її перед класом. До того ж, конструювання переводить персонаж із меж вигадки у реальність, що дає дитині уявити його як живого. Завдяки цьому, діти відчувають себе справжніми творцями, яким підвладно все. Хіба ж це не чудово?
Мистецтво спілкування діти опановують через висловлювання власних думок та ідей. А LEGO вчить дітей розповідати історії: можна не просто змоделювати героя чи об’єкт, а ще й вигадати історію про нього, а потім презентувати її перед класом. До того ж, конструювання переводить персонаж із меж вигадки у реальність, що дає дитині уявити його як живого. Завдяки цьому, діти відчувають себе справжніми творцями, яким підвладно все. Хіба ж це не чудово?
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар