суботу, 19 грудня 2015 р.

КОЛИ ЯЛИНКИ ПЛАЧУТЬ

Всі ми з нетерпінням чекаємо новорічне свято. І дуже хочеться, щоб все цього дня було найкраще - і погода, і настрій, і подарунки. Кожному знайомі з дитинства радісні передноворічні хвилювання: коли лісова гостя, що її сповитою ледве затягли у двері, стане серед кімнати, розправить свої пухнасті колючі віти і дихне смолистими пахощами свіжої хвої. Та минають свята... Дерева, які ще вчора вабили око, сьогодні стають непотребом і їх викидають на смітник. 

ЗВЕРНЕННЯ ЯЛИНОК ДО ЛЮДЕЙ

Не спилюй мене, мені боляче! Я боюсь новорічних свят. Я вся тремчу. Невже і мене зрубають, як моїх сусідів? Почекайте! Я стану вам у нагоді! Наповню ліс свіжим ароматом. Я закрию вас влітку від сонця своїми пухнастими гілками, а взимку подарую ліки від нежиті.  Я така беззахисна. Люди, не зрубуйте мене, будь ласка!

Щоб ялинок не рубати,

Треба штучні купувати.

Можна гілочку зірвати
Та  гарнесенько прибрати.
І тоді такі ялинки
Будуть також веселинки. 



Немає коментарів:

Дописати коментар